Eerste dagen. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Arminda en Rudy - WaarBenJij.nu Eerste dagen. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Arminda en Rudy - WaarBenJij.nu

Eerste dagen.

Door: Arminda en Rudy

Blijf op de hoogte en volg Arminda en Rudy

22 Juli 2010 | Indonesië, Batavia

Hoi,

De eerste dag was de vliegreis het was een fijn vliegtuig en door de computers die iedereen een had (waar je films op kon kijken en gamen) was er veel te doen. Toch was de reis zwaar en hebben we last van een jetlag maar na drie dagen is die weg gegaan.

We zijn op maandag aangekomen bij het eerste hotel. het hotel ligt aan de rand van het tropisch regenwoud waar dieren zoals olifanten, tijgers, orang oetangs en nog meer apen leven. het hotel was premitief zo kon je het toilet niet doorspoelen en hadden we alleen koud water om te douche spontane heimwee kregen we er van. overdags zaten de apen rond onze kamer en snachts heel veel insecte en gekko's op de kamer de klamboe was dus echt nodig. (made by rudy)

We hebben een tocht gemaakt door de jungle, waar we onze charmes in de strijd hebben gegooit en we alle twee een paar jongens (ik twee, rudy een ;P) aan de haak hebben kunnen slaan om ons de berg op te helpen. En dat was nodig!! Door de regen, zand, steile hellingen hebben deze jongens mijn leven meerdere keren gered ;) (rudy is daarentegen toch gevallen :P haha) Al met al was het een mooie toch en hebben we vier half semi wilde orang oetangs gezien, waarvan een kleintje en meerdere apen soorten. Na de drie uur durende tocht ben ik de rivier af getubed en heeft watje rudy de bagage lopend gedragen richting hotel.

Om het verhaal niet te lang te maken zullen we beginnen met vandaag. We zitten aan het meer in een mooi hotel op tuktuk. Vandaag een brommertje gehuurd en door het eiland gecrost. Eindelijk heb ik dan toch een keer bij rudy achterop mogen zitten :D De tocht was heeeel mooi!! We hebben twee platte banden gehad, brandstof op en (bijna) verdwaald in de wildernis. Een heel avontuur waarin we veel gezien en ontmoetingen hebben gehad met de bevolking. En ze hebben ons prima geholpen, voor 3 euro nieuwe band, 1,20 volle tank en 2 euro band plakken.. dat zijn nog eens prijzen! :D We zijn veilig aangekomen, net een lekkere pizza op, na drie dagen rijst en bami pangang. Dadelijk lekker naar bed.. (made by Arminda)

Datrusten!!

Groetjes Arminda en Rudy

• 23 Juli 2010 - 07:32

Karin&Camille:

leuk dat we jullie zo toch kunnen volgen.hopelijk valt de valparty mee,fijn dat er nog zo galante heren zijn. nieuwsgierig wachten wij op het volgende verslag.groetjes xx pap en mam.

• 23 Juli 2010 - 20:39

Theo En Irene:

Hehe eindelijk een verslag van jullie :-)

Inderdaad heel leuk dat we jullie zo kunnen volgen. Arminda je wist toch dat er galante heren zijn? Ons Rudy toch ;-))) Wij kijken ook uit naar de volgende belevenissen.

Liefs,
    papa en mama XXX

• 24 Juli 2010 - 15:59

Lia:

hai zie dat jullie het naar de zin hebben.

kijk uit naar het volgende verslag..

groetjes lia

PS nog veel plezier

• 25 Juli 2010 - 17:20

Robin:

Jullie hebben al een heel avontuur beleeft, zo te lezen.

Jammer van het hotel.
    nog een hele fijne vakantie.
    wacht nieuwsgierig op het volgende verslag.

ps. als jullie een tijger ff op de foto zetten

• 25 Juli 2010 - 21:50

Robin:

kunnen jullie zelf bepalen , wat jullie gaan doen?.
    of is er een programma ?.

gelukkig is dit een beter hotel dan het vorige zo te lezen.

bedoelde bij ps.
    als jullie tijgers zagen of jullie dan een foto wilde maken.

groetjes Robin

• 26 Juli 2010 - 09:43

Tantes Jes En Cor:

hoi hoi

leuk dat we jullie zo kunnen volgen.
    jullie hebben al veel gezien zo te lezen en ruud nie zo watten he!!!!!
    en arminda kijk je wel een beetje uit dat je ons ruud mee terug brengt en nie een andere aap hahahaah
    we kijken uit naar jullie volgend verhaal.
    geniet ervan....

gr jes en cor

• 26 Juli 2010 - 14:35

Jos:

hey
    mooi dat jullie je daar vermaken. en rudy dokus echte vent he!

wij rijden zelf zo aan

Grt Jos

• 26 Juli 2010 - 14:54

Coen:

een klamboe tegen gekko's, dat is zeker staaldraad geweest. ik ben trots op je Rudy. en neem als aandenken maar een paar liter euro 95 mee.

verder veel plezier en mis mij niet te veel. en we zullen morgen als wij ook aangekomen zijn een pilsje op jullie drinken.

groeten Coen

• 26 Juli 2010 - 17:22

Guusje:

Haha, ik zie Rudy al lopen met al die bagage.

Fijn om te zien dat jullie het zo naar jullie zin hebben!
    Geniet ervan!

xxx, Guusje