Marokko backpack back - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Arminda en Rudy - WaarBenJij.nu Marokko backpack back - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Arminda en Rudy - WaarBenJij.nu

Door: Arminda en Rudy

Blijf op de hoogte en volg Arminda en Rudy

11 Juli 2012 | Marokko, Rabat

Hoj,

Net als vorig jaar kunnen we ook nu beginnen met de titel 'backpack back'. Acht van onze medereizigers zijn zonder hun bagage aangekomen in marokko, helaas horen wij niet tot deze gelukkige. Ook wij hadden dolgraag voor 50 euro willen shoppen. ;)

Tot nu toe hebben we hassan 2 ;) bezocht, naar de medina geweest, wat koniklijke gebouwen gezien en n ruine. We zijn nu in chefchouen, een erg mooi blauw stadje, met n druk marokkaans leven en vele steegjes. Onze kaarteigenschappen zijn nog steeds niet al te best en we zijn dan ook al n paar keer bijna verdwaald. We hebben ons laten vertellen dat t rond de 40 graden en 15 in nederland ;) maar doorgaans staat er n lekker windje en is het dus best te doen.

Morgen gaan we het stadje verder verkennen en gaan we een bergtocht maken en zo een 600 meter klimmen. We zijn erg benieuwd!!

Verder nog even wat informatie omtrent de thuiskomst: Rudy had een aanbod voor 100 kamelen en 2 ferarri's. Helaas verkocht de goede oude man riemen, dus was het aanbod niet geheel betrouwbaar. We zoeken dus nog even verder...

Groetjes rudy en arminda

• 14 Juli 2012 - 07:40

Karin & Camille:

Fijn dat alles goed gaat. En niet te warm is.(PS een mager aanbod) Veel plezier en geniet er maar lekker van!
    PS.Met Pam gaat het heel goed.
    Groetjes Mam?pap