Eindbestemming - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van Arminda en Rudy - WaarBenJij.nu Eindbestemming - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van Arminda en Rudy - WaarBenJij.nu

Eindbestemming

Blijf op de hoogte en volg Arminda en Rudy

24 Juli 2012 | Marokko, Essaouira

Hallo allen,

We zijn alweer een paar dagen en een paar plaatsjes verder.
Inmiddels is ook de ramadan ingegaan, wat n paar kleine gevolgen heeft. Meer rust op de straatjes, andere openingstijden, eettentjes die dicht zijn en wat chagerijnigere marokkaantjes. Maar een ding is zeker, ramadan is onmenselijk.. met deze temperaturen de hele dag niet drinken is voor ons niet voor te stellen.

In ieder geval, We zijn in Zagora geweest en hebben daar het einde van de wereld gezien. Wat leven ze daar nog ver terug in de tijd en in arme omstandigheden. Verder hebben nog wat andere wijkjes doorlopen en hebben we nog n kamelentocht gedaan door de palmoase... Op naar de zonsondergang... Het werd weer harde wind, zandhappen en druppels vangen. Maar gelukkig heeft rudys kameel de tocht goed gemaakt door mij vele kopjes te geven. Totdat ik de relaties met said, zijn naam, verbrak, begon ie opeens te happen. Maar alles zit er nog op aan.

Verder zijn we vandaag vertrokken vanuit marrakech. Tja, een drukke stad, wat bezienswaardigheden, een druk plein met mensen met slangen, aapjes, kippetjes enz.. niet echt ons ding. Zeker met de zakkerollers en andere onaardige mensen ;) helaas is ook onze reisbegeleidster overvallen en is die er met ons fooiengeld van door.. mja, komtgoedkomtgoed.

Inmiddels zijn we in het laatste plaatsje aangekomen, waar we twee volle dagen mogen vertoeven. En het is hier ijskoud! Komt onze trui toch nog van pas. Haha, waarschijnlijk is het hier ergens in de dertig met n sterke koude zeewind. Nja kunnen we alvast wennen voor in nl. Ik had vernomen dat t niet echt zonnig is aankomende zaterdag ;)

Tot snel in olande.

Liefs rudy en arminda

• 25 Juli 2012 - 20:57

Mama:

Reageren gaat moeiijk.. Deze pagina is vernieuwd en ik zie niet wat ik tik.. Dus jullie komen zaterdagavond weer terug..

Wij zijn zeer benieuwd naar jullie vakantieverhalen en we willen wel zien hoebruin jullie zijn geworden.

Liefs mama en Peter

• 25 Juli 2012 - 20:59

Mama:

Als er verder geen reacties komen komt dat dus door de vernieuwde site.. erg verwarrend om niet te kunnen zien wat je tikt.. op hoop van zegen.. tot in het weekend :-)

Liefs mama

• 26 Juli 2012 - 09:07

Jan En Willemien :

een beetje raar kan niet reageren maar een goede thuiskomst groetjes jan en willemien

• 26 Juli 2012 - 13:26

Niels, Simone & Jens:

Owh dit is inderdaad heel spannend wat je getypt hebt...?
    Een soort geheimschrift...

Maar ik lees wel weer dat jullie je prima vermaken daar . Nog even want dan zijn jullie alweer teruhg.
    Wij zijn ook bruin geworden hoor..!! met wel een hele week warm weer Jens heeft heeft heel de week in zijn zwembadje gepoelied.. Heerlijk..!!

We zien jullie senl en wel met foto's he...

Groetjews Niels, Simone, Jens en hondjes...