Reis vijf - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Arminda en Rudy - WaarBenJij.nu Reis vijf - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Arminda en Rudy - WaarBenJij.nu

Reis vijf

Blijf op de hoogte en volg Arminda en Rudy

06 Juli 2014 | Nederland, Nederland

Hoihoi,

Over enkeke dagen is het alweer zover en vetrekken we naar onze vijde reisbestemming: Vietnam it is!

Vol overtuiging hebben we voor dit fantastische land gekozen. We hebben ons dan ook dagenlang in onze vakantiebestemming verdiept en zijn inmiddels van de volgende feiten op de hoogte; het is er vijf uur later, ze hebben muggen met diverse ziektes en truien zijn absoluut niet nodig.

Onze voorbereidingen lopen uiteraard op rolletjes, vraag ons alleen niet welke richting we op reizen, wat de valuta is en hoe ver we zijn met inpakken. Zelfs de lonely planet is nog niet ons bezit... Ochja, met al onze ervaringen hebben we die landkaartjes vast niet meer nodig ;)

Uitdagingen voor dit jaar; een hapje van de plaatselijke delicatesses, niet klem komen te zitten in de kruiptunnels (vooral voor Rudy van toepassing) en onze broeken droog houden gedurende de lange, heeeel lange reisdagen...

We houden jullie uiteraard weer van alle gênante momenten op de hoogte!

Groetjes Rudy en Arminda

• 06 Juli 2014 - 22:35

Camille:

Hallo vakantiegangers.
    Na zoveel ervaringen zal Rudy met inpakken wel nier meer zoveel kriebels
    hebben als eerst.
    Geniet maar alvast van het prettige vooruitzicht.
    pam zal jullie missen(snik snik).
    Wij wensen jullie een fijne vakantie toe.

Groetjes pap en mam.

• 07 Juli 2014 - 09:23

Mama En Peter:

Hoi hoi,

Jullie gaan vast en zeker weer heel veel genieten van heel veel moois.
    Let er wel op: hoe fijner het is.. hoe sneller het gaat.. tenminste dat is wel onze ervaring ;-)

We zullen er voor zorgen dat Pam hier een leven als een prinsesje heeft..
    Als ze wil mag ze de hele dag op schoot zitten.. ik kan toch niks anders haha..
    straks wil ze niet eens meer naar jullie terug ;-)

Wij wensen jullie ook een heeel fijne vakantie toe.. geniet lekker van alles wat op je pad komt.

Groetjes,

Mama en Peter XXX

• 08 Juli 2014 - 22:15

Anoniempje:

Ik werk nog wel ff verder Mina.. Geeft niks! Geniet er maar lekker van!