Ho Chi Minh - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Arminda en Rudy - WaarBenJij.nu Ho Chi Minh - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Arminda en Rudy - WaarBenJij.nu

Ho Chi Minh

Blijf op de hoogte en volg Arminda en Rudy

13 Juli 2014 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Hoihoi,

Daar zijn we dan goed en wel in Ho Chi Minh (hcm) Om een beeld te geven van onze vliegreis raden wij jullie van harte aan om de film Man of Steel te kijken, vijftien Bigbang afleveringen en n bediende die je zo nu en dan komt voorzien van eten en drinken. Wij wensen diegene die t gaan uitproberen n fijne dag toe!

In hcm hebben we n cyclo tocht door de stad gedaan met n stop bij de markt, de kruidenwinkeltjes en wat tempeltjes. In één van deze werd zelfs de vrouwelijke boedha aanbeden.. hehe eindelijk n volk die t snapt! ;) De cyclotocht was op de bijgeluiden na prima te doen. Rudy heeft ook her beeld mogen ervaren... de grote groene snottebel die mn chauffeur maar niet van zich kreeg afgeschud staat nog in zn geheugen gegrifd. ;) Uiteraard hebben we als oerhollanders de tocht mogen afsluiten met n flinke plensbui, de poncho's waren we vergeten.. maar gelukkig stelde onze gids er n paar te leen in onder andere de mooie kleur roze.. het stond Rudy prachtig! ;P

Gister hebben we nog t oorlogsmuseum aanschouwd en vandaag hebben we n bezoekje gebracht aan de beroemde ondergrondse Cu Chi tunnels. Speciaal voor de (dikkere ;) toeristen zijn de tunnels groter gemaakt, is er verlichting in aangebracht en kan je deze om de 100 meter verlaten. Arminda heeft de route voltooid en is zo n 10 meter onder de grond geweest (bloedheet, weinig zuurstof, maar qua grote prima te doen) Rudy... die heeft de route wegens omstandigheden vroegtijdig (moeten) verlaten.

Onze eerste uitdaging hebben we dus overleefd. Op naar de volgenden.. zo lang mogelijk onze plas ophouden tijdens onze reisdag morgen ;)

Vele vakantiegroetjes..
Rudy en Arminda

• 13 Juli 2014 - 14:09

Spetterend Danstalent:

Ten eerste zie ik het probleem van groene snottebellen niet, ik krijg ze dan ook altijd prima afgeschud.. (Slik)En om door die tunnels te kunnen moet je gewoon veel gaan dansen. Stoere danser worden net als ik!! Poncho's daar zie ik het probleem wel! Schuine petjes, grote goude kettingen en broeken tot onder de oksels zijn meer mijn ding. Ook lijkt zon lange vlucht mij een makkie! (Drup..drup) Degene die het vliegtuig met mij moeten delen zullen het als minder prettig ervaren.. Niet alleen die druk op hun oren maar dan mijn invloed op hun oren, ik geniet ervan! Juffrouw Mina het was me een waar genoegen om dit verslag te mogen lezen, fijne vakantie!!

Dikke kus van je favoriete studentje

• 13 Juli 2014 - 14:39

Mama En Peter:

Hoi hoi,
    fijn om al een verhaaltje van jullie te mogen lezen.
    Zo te horen ondernemen jullie weer van alles.
    Uiteraard willen we graag alle ins en outs horen, zelfs over groene snottebellen ;-)
    over een tijdje kan Rudy dan ook die tocht helemaal volbrengen.

Hier gaat alles voortreffelijk, Pam vermaakt zich opperbest en eet en drinkt goed.
    Peter is er ook erg bezorgd om :-)

Groetjes van ons en pootje van Pam XXX

• 14 Juli 2014 - 09:11

Mama:

Gisteravond was er bij oplichters in het buitenland Ho Chi Min op. Alleenreizende mannen worden aangesproken bij een parkje, een zus gaat dan in Nederland in het AMC in Amsterdam werken en wordt de man gevraagd om mee te gaan. Hij krijgt dan eten met een drug, wordt verleid om een spelletje poker te spelen, door de drug wordt hij roekelozer en verliest natuurlijk een heleboel geld. Een geldwisselkantoortje aldaar zit ook in het complot maar heeft de politie omgekocht. Gelukkig reist onze Rudy niet alleen :-) daar was ik al blij om.

Geniet lekker van al het moois dat je ziet.

Liefs mama XXX

• 15 Juli 2014 - 10:49

Willie:

beste Rudy en Arminda (<- let op de volgorde :p)

Rudy jongen dan hebben ze de tunnels al vergroot voor je maak je het nog niet af, dat is wel erg lullig voor de bevolking. Ik hoop dat je, je verontschuldigd hebt tegenover die mensen. Ach een beetje regen en wat warmte moet de pret niet kunnen drukken

veel plezier,

Willie

• 15 Juli 2014 - 19:41

Camille:

Hoi luitjes
    Zoals we lezen zijn jullie na t film kijken goed uitgerust.
    knap arminda dat je zover in de tunnel bent gegaan,
    de regenbui zal daarna wel een verademing zijn geweest.
    rudy voor jou een tip zet vooral je zonnebril op want met,
    je blonde haren en roze poncho weet je t maar nooit
    hier gaat alles goed.en een pootje van maaike.
    wij wachten op t volgende bericht.
    Groetjes pap en mam.

• 16 Juli 2014 - 09:09

Willemien En Jan :

ojee wat een verhalen weer jullie maken ook van alles mee wat de regen betreft is hier nog niet zo een hittegolf komt eraan nog veel vakantie plezier en groetjes.