Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Arminda en Rudy - WaarBenJij.nu Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Arminda en Rudy - WaarBenJij.nu

Hanoi

Blijf op de hoogte en volg Arminda en Rudy

24 Juli 2014 | Vietnam, Hanoi

Halloa!

Daar zijn we weer met n nieuw reisverslagje. We willen jullie vragen deze veelvuldig over te lezen zodat jullie afkickverschijnselen kleiner zijn als jullie het vijf dagen zonder onze verhalen moeten doen. Onze excuses alvast voor t ongemak! ;)

De yogoles was goed bevallen en ook de kookles hebben we overleefd. We hebben de recepten meegekregen en kunnen dus na thuiskomst op jullie uitproberen of we ook zonder toeziend oog er iets eetbaars van kunnen fabriceren. De dag erop hebben we de marble mountains van binnen en van buiten bezichtigd en beklommen. We zijn zelfs op t hoogste punt geweest, met als resultaat tot in de bilnaad natte kleren ;)
We hebben verder wat tempels van belangrijke dooie gezien, naar de citadel geweest, gevlogen en oja genoten van ons koningsmaaltijd. Dankzij Rudy (grr) mochten wij koning en koningin zijn en werden we in prachtige apenpakjes gestoken. De beelden hiervan zijn zeldzaam en alleen te bekijken tegen betaling. ;)

Over geld gesproken. We zijn miljonair!! Alleen erg jammer dat de miljoenen net zo hard uit de portemonnee vliegen als dat ze erin zijn gekomen. 20.000 voor n colaatje is hier niks ;)

Vanavond vertrekken we met de nachttrein verder naar het noorden waar we ontzettend veel gaan doen. Een kleine inkijk in ons programma; trein, bus, hotel, trekking, bus, homestay, markt, trein, boot en nog veel meer..

Jullie horen nog van ons.. over 5 dagen ;)

Groetjes van Arminda en happy boedha (volges m straatverkopertje)

• 24 Juli 2014 - 10:26

Mini Moppertrommel:

Ik ga niks schijve!! ECHT NIET!! Stom k*t schijfwerruk!! Nee gaak echtnie doen!
    Stom! Neeeuuuujjj!!! Tis moeiluuuk! Wil je me helpe? Dan niet! Ik schijf lekker toch niks!
    Ik ga lekker voorgoed, daaag stomme arminda.

• 26 Juli 2014 - 02:01

Robin:

Hoi

Koning ( happy boeda ) , en koniging
    Wil de beelden wel zien natuurlijk heb daar wel iets
    voor over :-)
    20.000 zoveel heb ik nog betaald voor Cola :-)
    Geniet nog van jullie vakantie

Gr Robin

• 28 Juli 2014 - 09:32

Camille:

Hallo vakantiegangers.

Wel jammer dat we 5 dagen moeten wachten.
    maar we zijn heel benieuwd naar de recepten van jullie, en hoe deze zullen smaken.
    En natuurlijk de foto's van het koningsmaal en de bijbehorende kleding.
    We hopen dat de komende 5 dagen erg mooi zullen zijn.
    Geniet er nog maar lekker van.
    Veel groetjes Mam en Pap

• 08 Augustus 2014 - 07:39

Coen:

Sorry voor de late reactie maar waarbenjij.nu is hier slecht bereikbaar. Maar ik schrijf me graag in als proefkonijn voor jullie kook experiment. Grts coen