Zuid-Afrika - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Arminda en Rudy - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Arminda en Rudy - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika

Blijf op de hoogte en volg Arminda en Rudy

19 Juli 2015 | Nederland, Valkenswaard

Beste mensjes,

Inmiddels hebben we Zuid-Afrika doorgereisd en een plekje gevonden waar we mobiel bereikbaar zijn, in het woestijngedeelte ;)

Ten eerste zullen we jullie mededelen dat we nog in leven zijn. De pinguïns hebben ons niet opgegeten en ook de vogels hebben ons links laten liggen. We zijn ook niet van de cliff afgevallen en hebben dr klim op kaap de goede hoop kunnen doorstaan. De omgeving is hier prachtig en de campings zijn goed vertoeven. Zelfs het eten is goed te doen. Alleen de kou! Wie denkt het in Afrika warm is heeft het mis, met vijfdelige kleding hebben we de vrieskou van 13 graden overleeft.

In het volgende verhaal zullen we jullie proberen te informeren over de douches, toiletten en de tent opzetten. Voor nu oefenen we nog even ;)

Liefs Rudy en Arminda

• 20 Juli 2015 - 19:36

Camille:

geen warm weer heeft ook zijn voordeel je hoeft tenminste niet te zweten.de thermoskleding komt op deze manier goed pas. Pam eet en slaapt goed.raakt al een beetje gewend aan de hond.hoop snel weer iets van jullie te horen.groetjes pap en mam.

• 20 Juli 2015 - 21:13

Mama En Peter:

Wat fijn dat alles goed gaat.. dat het koud is, kunnen we hier maar amper geloven. Lekker tegen elkaar aanliggen in bed en elkaar warm houden is de beste remedie.
    Chris heeft beloofd na zijn vakantie 24 augustus om een afspraak te maken en het samen op te lossen.. klinkt heel positief he :-)
    Veel liefs, mama en Peter XXX

• 26 Juli 2015 - 15:41

Mama En Peter:

Goed te horen dat jullie het goed maken en dat ondanks de samenwerking jullie relatie daar niet onder te lijden heeft