Sri Lanka, reis 7 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Arminda en Rudy - WaarBenJij.nu Sri Lanka, reis 7 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Arminda en Rudy - WaarBenJij.nu

Sri Lanka, reis 7

Door: Arminda en Rudy

Blijf op de hoogte en volg Arminda en Rudy

08 Juli 2018 | Nederland, Nederland

Beste volger,

Twee jaar geleden verscheen ons laatste reisverslag online. Nooit hadden we gedacht dat het zo lang zou duren voordat de volgende mogelijkheid, voor een nieuw reisverslag, zich voor zou doen. Nooit hadden we gedacht dat de afgelopen twee jaar de zwaarste twee jaar zouden worden uit ons hele reisverleden. We zijn flink op de proef gesteld maar zijn o zo trots dat we jullie allen kunnen mededelen: 'We survived!'

Uiteraard zijn jullie nieuwsgierig. En uiteraard zullen we jullie een krachtige en beknopte samenvatting geven van de afgelopen twee jaar, waarbij we jullie de slopende details zullen besparen. Het eerst jaar stond in het teken van het bieden van ontwikkelingshulp aan de plaatselijke bevolking. In samenwerking met vrienden hebben we de economie omhoog weten te krikken. Het tweede jaar stond het beklimmen en met name het afgraven van de mount everest centraal. Bergen zand zijn verzet geworden.... Na deze informatie zullen jullie dan ook vast wel begrijpen dat we toe zijn aan rust en ontspanning!

Dit jaar gaan we naar Sri Lanka!

• 08 Juli 2018 - 18:47

Mama En Peter:

Super dat jullie weer op vakantie gaan en nog superder dat we weer mee mogen lezen.
    Love you!!
    Groetjes mama en Peter

• 10 Juli 2018 - 20:01

Camille En Karin:

Een helle fijne vakantie geniet er samen van!
    Groetjes mam & pap

• 17 Juli 2018 - 07:53