Nha trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Arminda en Rudy - WaarBenJij.nu Nha trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Arminda en Rudy - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Arminda en Rudy

17 Juli 2014 | Vietnam, Nha Trang

Hoj,

Bedankt voor al jullie reacties!
Leuk om te lezen.

Jullie zijn uiteraard erg benieuwd naar onze tweede missie; plas ophouden. Hier zullen wij jullie dan ook spoedig over informeren, voor nu wachten we nog even tot de diarree voor de extra smeuiige verhalen... dit zal vast niet lang meer duren ;)

Inmiddels hebben we hcm achter ons gelaten en bevinden we ons nu on nha trang, plaatsje aan zee. In de tussentijd zijn we nog ergens in het zuiden geweest waar we onder andere een bezoekje hebben gebracht aann de drijvende markt. Wij stellen voor dit ook in NL in te voeren.. sfeervoller, goedkoper en gemakkelijker.. gewoon gooien en vangen maar. We zouden zeggen schaf die boten maar alvast aan ;) Uiteraard eindigde ook dit tochtje in n flinke regenbui, helaas waren er bootdoekjes aanwezig en hoefde de roze poncho niet van pas te kome.. erg jammer.

Hier in nha trang hebben we zojuist gesnorkeld bij prachtig koraalrif en tussen de mooie vissen. Rudy wilde zelfs de vissen een gratis maaltijd geven.. gelukkig heeft n primatourtje dit op tijd kunnen voorkomen. ;)
Zo dadelijk gaan we een poging doen in ons in te leven in onze grote dierenvriend/soortgenoot het varken. En nee we zijn niet van plan aan het spit te gaan hangen.. ;)

We laten jullie weten hoe/(voor sommige) wat het was.

Liefs Rudy en Arminda

• 17 Juli 2014 - 10:24

Mama En Peter:

Goeiemorgen.. hoewel het voor jullie alweer middag is ;-)

Gelukkig dat het snorkelen door kon gaan.. blijkbaar geen regen of te bewolkt.
    Snorkelen is wel zo geweldig mooi.. zo'n hele aparte wereld onder water,
    wij genieten daar ook altijd zo van.

Heeft onze Rudy gisteravond 'te' genoten van de bbq?
    Hij zei al dat er pittige dingen tussen zaten..
    Arminda.. misschien heb je wel gelijk om niet te veel te eten haha ;-)

Gisteravond was ik Pammetje kwijt.. had al op haar kamer gezocht..
    in de huiskamer.. geen Pammetje.. nog eens gekeken en zag dat er boven een deur openstond (had Peter open laten staan) en jawel hoor.. ze had onze slaapkamer eens op haar gemakje bekeken..

Ik denk dat ze helemaal niet meer naar huis wil straks :-)

Groetjes van ons en een kopje van Pam!

• 27 Juli 2014 - 18:07

Camille: