Eindbestemming - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Arminda en Rudy - WaarBenJij.nu Eindbestemming - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Arminda en Rudy - WaarBenJij.nu

Eindbestemming

Blijf op de hoogte en volg Arminda en Rudy

30 Juli 2014 | Vietnam, Hanoi

Goedemorgen!

Hopenlijk zijn jullie allen de afgelopen vijf dagen goed doorgekomen... wij hebben ons in ieder geval uiterst goed vermaakt!

Het is bijna teveel om op te noemen, maar speciaal voor jullie zullen we n poging wagen ;) Donderdagavond zijn we met de nachttrein vertrokken naar t noorden (de bergen). De nachttrein was boven onze verwachtingen, de bedden waren zeker n 8 waardig en prima geschikt voor nachtrust. Uiteraard hebben we hier maar minimaal gebruik van gemaakt, gewoon omdat t treinfeestje zoveel leuker was. Eenmaal in de bergen hebben we n berg (met traptredes) naar t hoogste punt beklommen, zijn we naar de markt geweest en n tocht gemaakt door de bergdorpjes en rijstvelden... erg mooi. Zaterdag vertrokken naar de homestay en geslapen tussen de natuurgeluiden van dier en mens ;) Rudy moest snachts weer ns uitbundig doen en heeft de hele slaapzaal wakker gehouden met zn gesnurk.. maar gelukkig heeft hij wel n paar uurtjes prima geslapen ;) Na de homestay zijn we naar de zondagsmarkt vertrokken waar alles maar dan ook echt alles werd verkocht. Hierna nog m boottochtje en met het nachttreintje terug. Het was opmerkelijk rustig ;) Vanuit de trein naar de boot om daar te overnachten op halong bay, schitternd alle die rotsen uitstekend uit t water/zee. Ook daar nog n duik genomen en in de rotsen geweest om vervolgens terug te keren naar Hanoi.. yes! :S Hanoi is niet zoveel aan.. maar we gaan er de laatste anderhalve dag nog iets leuks van proberen te maken!

Tot snel allemaal!

Groetjes Rudy en Arminda


  • 30 Juli 2014 - 11:21

    Mama En Peter:

    Hoi hoi,

    Goed te horen dat jullie het allemaal zo goed gemaakt hebben.
    We zijn zeer benieuwd naar de foto's.

    Ik zal Pammetje er heel voorzichtig op voorbereiden dat ze een keuze moet maken..
    Tja.. het kan best zo zijn dat ons prinsesje niet meer mee naar huis wil..
    Hier heeft ze een stapel van 4 tuinkussens om op te liggen.. en daar maakt ze dankbaar gebruik van..

    Heel veel groetjes van mama en Peter

  • 30 Juli 2014 - 11:33

    Toiletmiep En Ridder:

    Woooow 5 dagen al voorbij? Tijd gaat snellll!! Nog maar even en dat ben je alweer thuis! Tijd gaat snel he arminda! Echt snel!! Ik ben moe, arminda ik ben echt moe! Ik wad gister pas om 9 uur naar bed, eigenlijk moet ik half 9. Ben jij ook moe arminda, ik ben echt moooeee! Arminda ik moet plassen....








    ...daar ben ik weer. Arminda? Arminda? Arminda? Armindaaa? Arminda? Arminda? Armindaa? Nouhoouuu arminda? Arminda.. Pff ik ben echt moe.. Arminda? Zucht dan laat maar. Dooeeii arminda!

    Goedemorge arminda!
    Ik mocht nu ook even schrijven want ik wist niet of er later nog tijd zou zijn om even hallo te zeggen.. Leuk dat je op de markt geweest bent! Vroeger bij de romijnen hadden ze ook zulke grote markten met allerlei spullen! Daar kon je met goudstukken betalen, was dat daar ook? Ik heb zoiets ook ooit gezien bij het archeon! Wel leuk om al je verhalen te lezen. Je bent net een echte reiziger van vroeger! Je bent ook in de boot geweest? Is dat een boot als vroeger? Met zulke grote zeilen en kanonnen? Die hebben ze ook bij het archeon! Ik moet nu weer stoppen arminda want ik ga vissen! Misschien vang ik wel een grote snoek!

    Fijne dag nog arminda!

  • 30 Juli 2014 - 11:42

    Camille:

    Hallo!!!

    Fijn om weer wat van jullie te horen (lezen).
    Waren toch wel benieuwd hoe het jullie verder was verlopen in Vietnam Gelukkig is alles goed gegaan
    en hebben jullie nog veel gezien en plezier gehad.
    Ja de vakantie is altijd te snel om, maar wij zijn weer zeer benieuwd naar de foto's en verhalen van jullie.
    En weer blij dat jullie samen weer gezellig thuis zijn.
    Heel veel groetjes Mam en Pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Vietnam

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2014

Eindbestemming

24 Juli 2014

Hanoi

20 Juli 2014

Hoi An

17 Juli 2014

Nha trang

17 Juli 2014

Nha trang
Arminda en Rudy

Actief sinds 17 Juli 2010
Verslag gelezen: 750
Totaal aantal bezoekers 32275

Voorgaande reizen:

10 Juli 2018 - 31 Juli 2018

Sri Lanka

14 Juli 2015 - 06 Augustus 2015

Afrika

10 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Vietnam

20 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Noord-India en Nepal

09 Juli 2012 - 28 Juli 2012

Marokko

11 Juli 2011 - 30 Juli 2011

Scandinavië

18 Juli 2010 - 14 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: